Cuprins
Filmare imobiliară
În general, filmarea imobiliară se adresează unei game variate de spații: de la sedii de firmă, magazine și spații comerciale, până la garsoniere, apartamente, case și vile. Este ideală pentru evidențierea designului interior, prezentarea ansamblurilor rezidențiale, construcțiilor noi sau proiectelor de reabilitare a unor clădiri. De asemenea, aceasta poate surprinde evoluția unui șantier sau a altor locații specifice, oferind un instrument valoros atât pentru vânzare, cât și pentru închiriere. Filmarea proprietăților imobiliare este un instrument puternic care vă poate ajuta să vindeți sau să închiriați proprietăți sau spații comerciale într-un timp mult mai scurt. Fie că sunteți agenție imobiliară sau persoană fizică, acest tip de filmare vă permite să evidențiați caracteristicile unice ale fiecărei proprietăți imobiliare. Trebuie să aveți în vedere că filmarea unei proprietăți poate varia de la o simplă prezentare animată a unor cadre obținute din fotografii ale proprietății până la conținut video complex, care necesită , echipamente de calitate, cunoștințe pe partea de producție video și a regulilor de compoziție video precum și expertiză în tehnici de editare video.
Care sunt principalele tipuri de videoclipuri imobiliare?
Există mai multe tipuri principale de videoclipuri imobiliare, fiecare cu propriul scop unic. Să le explorăm în liniile de mai jos.
Conținutul video de prezentare/listare a unei proprietăți imobiliare
Este cea mai comună formă de video imobiliar, prin care se prezintă proprietatea care este oferită spre vânzare sau închiriere. O filmare de acest fel este concepută în mod explicit pentru a fi parte integrantă dintr-un anunț imobiliar. Această filmare trebuie să includă o prezentare generală a proprietății sau un tur ghidat al încăperii acesteia precum și caracteristici relevante cum ar fi adresa imobilului, datele de contact ale agentului, dimensiunea proprietății și așa mai departe.
Videoclipul de consiliere
Este materialul video în care agentul imobiliar oferă sfaturi atât cumpărătorilor cât și vânzătorilor cu privire la tranzacțiile imobiliare. Acesta ar trebui să includă răspunsuri la unele dintre întrebările frecvente și soluții relevante la probleme variate, cum ar fi cumpărarea și vânzarea unei case, actele necesare, impozitele datorate, procesul de creditare și așa mai departe. Prin intermediul unui video de consiliere imobiliară se pot aborda cu ușurință astfel de întrebări.
Testimoniale video
Este un material tip interviu prin care se prezintă experiența cumpărătorului sau vânzătorului anterior al agentului imobiliar (sau de la orice persoană de interes pentru locație). Acest videoclip ar trebui să includă un testimonial care ulterior e recomandat să fie autentic și să transmită infirmații relevante pe un ton pozitiv. Pentru a crește gradul de încredere, puteți adăuga sesiuni de întrebări și răspunsuri precum și cadre interioare și filmări cu drona ale proprietății.
Tur ghidat video
Un video cu tur ghidat vă va ajuta să atrageți mai mulți potențiali cumpărători. Un tur virtual va oferi atât potențialilor cumpărători sau viitori chiriași, să își facă o idee foarte clară despre proprietate.
Materialele video educaționale
Videoclipurile imobiliare educaționale câștigă teren pe rețelele de socializare. Fie că este vorba de cumpărarea sau vânzarea unei locuințe, ambele procese copleșitoare pentru clienți și, inevitabil, aceștia vor avea multe întrebări legate de întregul proces. Prin generarea de conținut educațional puteți oferi un răspuns la întrebările acestora într-un format atractiv și foarte ușor de înțeles. Acest tip de videoclip este esențial pentru cei care doresc să își construiască o reputația în acest domeniu. Este, de asemenea, una dintre cele mai bune modalități de a genera lead-uri de calitate de pe YouTube, Instagram sau Facebook.
Ca și concluzie, asigurați-vă că aveți răspunsul la următoarele întrebări înainte de filma oricare din materialele de mai sus:
- Pe cine/ce veți prezenta în videoclipuri?
- Cum va ajuta acest videoclip la generarea de lead-uri?
- Cât va dura fiecare dintre aceste videoclipuri?
- Cine este publicul țintă?
- Ce ton și ce mesaj doriți să transmiteți?
- Doriți un tur video?
- Doriți să adăugați muzică sau voice-over?
- Doriți și imagini din dronă?
- Lucrați cu un cameraman cu experiență?
Care sunt beneficiile filmării pentru imobiliare?
Pentru potențialii cumpărători, filmarea imobiliară este un instrument de marketing puternic, deoarece le oferă sentimentul că explorează proprietatea la prima mână. În timp ce fotografiile imobiliare sunt o parte importantă a unei liste imobiliare, doar o filmare poate expune adevăratul flux al unei locuinței - unde se află fiecare cameră în raport cu celelalte, care sunt căile de acces și așa mai departe. Videoclipul are și un rol vizual puternic, deoarece le permite celor care îl urmăresc să se imagineze în casă. Vizualizarea și imaginația sunt esențiale în procesul de cumpărare așadar probabilitatea de a încheia tranzacția crește. Nu ezitați să folosiți și un scurt video înregistrat cu drona, în care să prezentați zona și peisajul din jur, nu doar casa. Acest lucru îi ajută pe potențialii cumpărători să înțeleagă mult mai bine locația proprietății.
Pentru agenții imobiliari cheia este de a prezenta un imobil spre cât mai mulți cumpărători interesați. Prin utilizarea unor videoclipuri cu proprietăți imobiliare, potențialii cumpărători pot vizualiza simultan multe proprietăți, mărind astfel șansele de a găsi cumpărători interesați, ceea ce reduce semnificativ timpul scurs de la listare la vânzare. Mai mult. În plus, videoclipurile pot fi încărcate și pe platformele de socializare, cum ar fi Instagram, Facebook și Twitter, pentru a ajunge la un public mai larg.
De ce să investiți în servicii profesionale pentru filmările imobiliare?
Investiția în servicii video profesionale pentru imobiliare vă poate aduce numeroase beneficii pentru. În primul rând, un cameraman profesionist are expertiza și echipamentul necesar pentru a genera videoclipuri de înaltă calitate, care să vă expună proprietatea în cel mai bune moduri posibile. Am experiența necesară pentru a scoate în evidență cadrele potrivite ale fiecărui imobil. Chiar dacă oricine poate filma o proprietate (idee care poate părea o soluție eficientă din punct de vedere al costurilor) echipamentele de calitate scăzută pot face ca și cele mai frumoase proprietăți să pară neatractive.
Rețineți faptul că studiile au arătat că anunțurile care sunt însoțite de videoclipuri au cu de peste 4 ori mai multe cereri decât cele fără. Acest lucru înseamnă că investiția în servicii profesionale de filmare imobiliară vă poate crește semnificativ șansele de a vinde o proprietate mai repede, la un preț mai mare.