Cuprins
Filmare corporate
Filmarea corporate este un termen larg care cuprinde sub umbrela sa marea majoritate a evenimentelor care au loc în viața unei organizații, la diverse momente în timp. De la filmarea evenimentelor de networking sau a celor private, până la decernările de premii, întâlniri oficiale, congrese sau conferințe, mă asigur că voi surprinde toate momentele cheie ale fiecărui eveniment.
Ce tipuri de filmări corporate acopăr?
Atunci când vine vorba de filmarea evenimentelor de educare sau cele de relaxare, fie că vorbim despre traininguri sau sesiuni de team building, filmările mele vor pune în valoare nu doar momentele de info-exchange cât și interacțiunile și relațiile umane care se construiesc ad-hoc. Asemenea momente sunt extrem de valoroase în retrospectivă, deoarece contribuie la consolidarea culturii organizaționale.
Interviurile filmate reprezintă o modalitate eficientă de prezenta opinii sau trăiri direct de la persoanele care le-au experimentat. Fie că sunt realizate în timpul unui eveniment sau sunt de sine stătătoare, interviurile livrează, în marea majoritatea a cazurilor, conținut autentic, care face priză bună la public.
În ceea ce privește filmarea la concursuri, evenimente mondene si filmari pentru mediul de afaceri, se oferă șansa de a surprinde scene video captivante, deoarece sunt ocazii excelente de a crea conținut video atractiv, prin natura evenimentului.
Trecând în zona personală, de relaxare, petrecerile aniversare și cele de sfârșit de an sunt întotdeauna ocazii speciale, unde este imperios ca filmările să evidențieze momentele festive. Fac tot posibilul să surprind în cadrele mele cele mai importante cadre.
Pe scurt, indiferent de natura evenimentului, fie că este mai formal sau mai relaxat, vă puteți bază pe expertiza mea extinsă.
Care sunt proiectele video corporate care îmi plac?
În principal abordez producția video pentru corporatii în funcție de proiectul video corporate pe care îl am în lucru. Aceste proiecte video pot consta din:
Filmări training-uri
Puteți înregistra sesiunile de training-uri generice pentru a crește flexibilitatea organizației și a reduce costurile cu trainerii. Nu uitați faptul că mai mult de 75% dintre angajați preferă materialele video în detrimentul textului atunci când sunt expuși la noi informații și cursuri de formare.
https://www.panopto.com/blog/thinking-creatively-about-ld-how-video-can-enhance-employee-training/
Testimoniale video
Foarte utile pentru campaniile de marketing, deoarece cresc foarte mult ratele de conversie. Acest tip de conținut video reprezintă o formă tangibilă și valoroasă de social proof. Acest tip de material video va avea un impact pozitiv asupra percepției pe care o au potențialii utilizatori despre produsele dumneavoastră sau serviciile oferite.
Videoclipuri de tip How-to (explicative)
Materialele video de tip how-to reprezintă un instrument util în prezentarea detaliilor și funcționalităților unui produs. Scopul principal al acestor materiale este de a crea un ghid vizual care să ajute utilizatorii să înțeleagă și să valorifice potențialul unui produs. Acest lucru se realizează prin prezentarea pașilor specifici și a caracteristicilor produsului. Nu uitați, componenta educațională vă ajută să construiți o relație de încredere între brand și consumator.
Filmările la lansare unor noi produse
Aceste filmări nu doar documentează momentul prezentării, ci și construiesc un narativ vizuală în jurul produsului, subliniind caracteristicile distinctive ale acestuia. Prezentarea unui nou produs pe piață printr-o filmare de calitate nu numai că amplifică impactul lansării, dar contribuie și la formarea primei impresii în rândul consumatorilor. Prin intermediul acestor filmări, potențialii clienți au oportunitatea de înțelege utilitatea produsului și de a percepe valoarea adăugată pe care acesta o poate aduce.
Filmările la conferințe și târguri
Filmările la diverse evenimente (expoziții comerciale, evenimente corporative conferințe medicale etc.) au scopul de a surprinde dinamica interacțiunilor umane și de a evidenția produsele sau serviciile prezentate. Filmarea participanților și speakerilor la conferințe medicale și evenimente corporative este esențială pentru a documenta discuțiile și a transmite spre publicul larg informațiile relevante. Materialele video de la astfel de evenimente sunt o resursă valoroasă pentru învățare, care poate fi folosită ulterior în webinarii și training-uri.
Care sunt etapele unei filmări corporate (și nu numai)?
Pre-producție
Vom decide împreună ceea ce dorim să surprindeți în videoclip. Pentru aceasta, vom răspunde la o serie de întrebări, cum ar fi: Care este scopul acestui material video? Cum îl vom realiza? Ce elemente va avea? Este necesar să punem voci peste? Care să fie lungimea teaser-ului? Aspectele cele mai importante sunt: locația, numărul de participanți, durata evenimentului, intervalele cheie care nu trebuie omise și așa mai departe. De asemenea, ar fi ideam să existe un desfășurător cât mai detaliat al evenimentului.
Producție
Odată ce pre-producția este finalizată, vom începe să filmăm. Faza de producție este partea la care toată lumea se gândește adesea atunci când vorbește de o filmare. Producția este etapa cea mai critică, deoarece rezultatul final va depinde exclusiv de imortalizarea imaginile potrivite.
Post-producție
Este etapa în care ne vom concentra asupra finalizării videoclipului. Această etapă include mai mulți pași importanți, din care amintesc editarea video, adăugarea de burtiere, logo-uri, voci, coloană sonoră, după care urmează montajul final.
Cum puteți utiliza toate aceste materiale video?
Conținutul video destinat uzului intern poate fi utilizat pentru noii membri ai echipei atunci când vine vorba de anumite proceduri standard sau politici interne. Pe de altă parte, conținutul destinat publicului larg poate fi folosit pe website sau postat pe platformele de socializare.
Nu uitați – orice material video este de fapt o investiție, care va influența atât dinamica angajaților cât și pe cea a clienților.
Căutați un cameraman corporate cu experiență?
Atunci ați ajuns în locul potrivit. Mă puteți contacta aici…