Ne putem auzi la: 0722 40 60 80 contact@alingavrila.ro

Despre fotografia corporate: conferinte, targuri, evenimente, media si PR

Cea mai mare provocare in fotografia de evenimente corporate?

Fara indoiala, aceea de a surprinde momente inedite intr-un cadru oficial in care majoritatea persoanelor au o atitudine sobra, atmosfera poate fi rece si monotona iar cartile de vizita impartite nu par a da prea multa culoare. Insa in ziua de astazi, fotografiile corporate nu mai sunt o optiune, ci deja devin necesitate, dat fiind ca sunt o parte importanta a strategiei de dezvoltare a imaginii companiilor. De la speakeri pana la VIP’s, de la invitati de onoare pana la angajati, toti au un rol in comunicarea succesului companiei si a cauzelor sustinute de aceasta, iar rolul unui fotograf corporate este sa surprinda aceste momente cheie.

FOTOGRAFIA SI CONFERINTELE INTERES, INCREDERE SI AUTORITATE

Experienta personala in fotografia de evenimente corporate din ultimii 5 ani in Bucuresti, mi-a demonstrat faptul ca desi multi pot face fotografii la astfel de evenimente, putine dintre ele vor fi relevante in campaniile si comunicarile de PR sau marketing. Astfel de evenimente sunt sustinute chiar in ideea insasi de a diferentia compania ta de restul, de a atrage noi clienti si noi potentiali participanti la viitoarele actiuni de marketing.

Provocarile sunt diferite pentru fiecare tipologie de eveniment

Fie ca discutam despre targuri sau expozitii, unde ca fotograf am rolul de a scoate in evidenta atat amploarea evenimentului cat si importanta participantilor. Fotografiile profesionale, rezultatul final al expertizei in fotografia corporate, sunt un suport vizual de mare impact in mediul online cat si offline. Reviste, ziare, social media, toate aceste canale transmit imaginea, valorile si misiunea companiei tale.

FOTOGRAF PENTRU TARGURI SI EXPOZITII EXPUNEREA UNUI BRAND

Din multitudinea de evenimente (conferinte, targuri si expozitii, decernare premii, stragere de fonduri si licitatii, lansare de produse, petreceri si teambuilding-uri) o companie va extrage toate acele aspecte si momente cheie ce o pot propulsa in topul firmelor ce arata grija, inovatie, implicare si integritate. Ce parere am despre acest aspect? In fotografia corporate profesionalismul este obligatoriu, fara dar si poate. O fotografie de calitate nu depinde doar de camera, ci si de atitudinea mea fata de eveniment si intelegerea clara a obiectivelor celor directi implicati, a circumstantelor si situatiilor ce se doresc a fi puse in lumina.

De aceea, indiferent de evenimentul la care particip caut perspective diferite din care sa pot surprinde evenimentul, atat ca invitat cat si ca privitor.

Gasesc unghiuri creative si interesante, ca de exemplu aranjamente florale sau fotografiere prin geam, pentru a realiza fotografii atat pentru invitati cat si pentru campanii de marketing, unde rezolutia, lumina, unghiurile si compozitia conteaza enorm.

FOTOGRAFIA IN MEDIA SI PR – IMAGINE SI REPUTATIE

Mi se par provocatoare evenimentele corporate pentru ca imi permit sa imi folosesc creativitatea.

Insa, toate aceste aspecte trebuie discutate in detaliu inainte cu cei care ofera serviciile:

  • Evenimente / targuri
  • Firme de organizare evenimente corporate sau cei care se ocupa direct din cadrul companiei, de organizarile evenimentelor, eu trebuind sa stiu unde si cum vor fi folosite fotografiile respective.

Care este diferenta intre fotografiile dedicate invitatilor si cele dedicate campaniilor de marketing?

Una foarte mare… daca discutam de exemplu despre fotografia corporate din Bucuresti sau din provincie. Evenimentele fastuoase din Bucuresti pot pune o presiune mai mare pe capabilitatile tehnice ale fotografului spre deosebire de evenimentele din exteriorul capitalei.

Organizare evenimente corporate in Bucuresti. Conferinte. Fotograf Bucuresti. Fotograf profesionist
FOTOGRAF EVENIMENTE CORPORATE IN AER LIBER SUSTINERE SI DIFERENTIERE

Fotografiile destinate campaniilor de marketing vor fi realizate astfel incat sa contina elemente abstracte care nu sunt focusate pe indivizi.

Acest tip de fotografii vor scoate in evidenta atmosfera evenimentului, imaginea brandului si importanta cauzei sustinute sau topicului evenimentului.

Fotografiile de grup, in schimb, aceste fotografii clasice din petrecerile corporate, sunt deosebite pentru ca nu numai ca demonstreaza atentia companiei acordata angajatilor, dar le inspira si sentimentul de apartenenta.

FOTOGRAFII SI PARTY IMORTALIZAREA EXPERIENTELOR MEMORABILE

Pentru fotografia de evenimente corporate din Bucuresti, cu toata complexitatea tehnica de care am amintit, te invit sa spunem impreuna povestea acestor oameni prin imagini.

Orice fotograf din segmentul corporate este constient de faptul trebuie sa aiba abilitati foarte bune pentru a fi considerat profesionist. Cunoasterea si manuirea echipamentelor, atentia distributiva, rapiditatea in reactii, cunostintele foarte bune despre compozitie, lumini si expunere, precum si atitudinea prietenoasa fata de toti participantii, fara a face discriminari, sunt doar cateva dintre cele mai importante dintre aceste abilitati. Pentru a realiza fotografii corporate sunt necesare lumini speciale, ce pot fi folosite cat sa nu deranjeze, iar echipamentele sa fie high speed.

In concluzie, cel mai important lucru este ca eu sa inteleg de ce clientii isi doresc fotografiile, unde le vor folosi pe viitor, si sa fac tot posibilul ca absolut toti participantii sa se simta extraordinar, atat in fata camerei cat si in afara ei, astfel contribuind la succesul evenimentului respectiv.

@alin_g_g

MENU

Back

Share to